lördag 22 januari 2011

Semesterplaner...

Har precis kommit hem från min vän JA som bor på Sheikh Zayed Road. Har inte träffat henne på länge så vi hade en hel del att prata om. Hon och hennes man har nyligen kommit hem från Egypten där de har varit på semester så de visade bilder därifrån. Hennes man var för ovanlighetens skull också hemma så vi passade på att diskutera en resa som vi ska göra tillsammans under våren vilket vi alla verkligen ser fram emot.



På hemvägen stannade jag till på Mall of Emirates för att handla och som vanligt så gick jag in i lite andra affärer och hittade ett par snygga EMU boots som var nedsatta i pris. Jag som verkligen älskar mina andra EMU boots slog till på dessa på en gång. Jag visar er  bilder på hur som ser ut i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar