lördag 15 januari 2011

Nu är jag tillbaka i Dubai!!!

Dåligt med inlägg den senaste tiden men innan jag lämnade Sverige hade jag en del att göra och sedan jag kom till Dubai har jag varit ganska trött och haft en del bloggtorka.

Idag har jag och min älskling varit på Dubai Mall för att spana in Dubai Shopping Festival som enligt annonser skulle börja idag.Tyvärr hade de skjutit upp festivalen till den 20:e, hur man nu kan göra det efter att ha annonserat ganska länge att det skulle starta den 15:e! Antar att det trots allt är ganska typiskt Dubai och inte så mycket att  bry sig om!!!

Trots att det inte var någon rea hittade jag ett par snygga heels som fick följa med mig hem. Dagen blev med andra ord räddad trots besvikelsen över att festivalen inte börjat ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar