tisdag 24 maj 2011

Ändrade planer...

Eftersom planen från början var att vi inom några dagar skulle åka mot nordligare breddgrader har jag de senaste dagarna haft fullt upp därav min bloggfrånvarao. Jag har bla träffat vänner, haft vänner över på middag, varit på bio och shoppat lite saker som ska med till Sverige. Det är ju en del att ordna med när man ska vara borta några månader.

Tyvärr vaknade en viss vulkan till liv och har gjort att jag och min älskade man fått lite smått panik då den kan komma att ställa till det för oss en hel del. Därför bestämde vi oss sent igår kväll för att ändar våra resplaner och försöka ta oss till Sverige tidigare än planerat. Det gör att det blivit väldigt stressigt då maken arbetar ända in i det sista och bara hinner åka hem, parkera bilen och hämta upp mig och vårt bagage. Alltså måste jag packa och förbereda allt inför resan!

Ska försöka hinna med ett snabbt dopp i poolen eller havet innan jag packar ner min bikini så nu måste jag skynda mig att ordna med de sista sakerna...

1 kommentar: