lördag 7 maj 2011

En riktigt mysig dag med maken

Maken blev aldrig inringd så vi har haft en mysig dag tillsammans istället. Under förmiddagen var vi och badade en stund i poolen men något solande blev det inte då vi istället höll oss i skuggan. Jag har upptäckt ett konstigt födelsemärke som jag behöver kontrollera så tills dess håller jag mig helst borta från den starka solen.

Ganska sent i eftermiddags åkte vi till Mall of Emirates där vi tittade på den fina fåtöljen som jag varit intresserad av ett tag. Den är väldigt fin men just nu har vi lite ont om plats så jag tror inte att vi kommer köpa den. Skulle vi däremot flytta hem inom den närmsta tiden kommer jag helt klart köpa den och skicka hem den med flyttgodset då den nog skulle göra sig fint hemma i Sverige. Efter en stund i möbelbutikerna gick jag och älsklingen på bio och såg Thor i 3D som var riktigt bra. Egentligen tycker jag inte om 3D filmer men eftersom vi missat Thor i det vanliga filmformatet fick det bli 3D och till min förvåning hade denna filmen riktigt bra 3D effekter!

Nu ska jag koppla ev en stund i soffan men vi hörs i morgon!

Denna underbara fåtölj passar mig riktigt bra, eller hur älskling? ;)

Visst passar jag riktigt bra i 3D glasögon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar