söndag 29 maj 2011

Mors dag

God morgon kära läsare!

Sverige visare sig verkligen inte från sin bästa sida just nu då det mest är mulet hela tiden och emellanåt kommer det någon skur.

Eftersom G ännu inte vet om han ska skriva sitt prov är dagens planer lite osäkra. Vi tänkte iaf börja med att åka och titta på bilen om en liten stund. Det är ju dessutom mors dag så lite firande av våra respektive mödrar ska vi även försöka klämma in på något sätt.

Jag kan inte fatta att det redan är söndag och att vi varit i Sverige i fyra dagar!!! Vart tar tiden vägen egentligen? Snart är det dags för mig att dra på mig uniformen igen och infinna mig på mitt jobb. Ska bli riktigt roligt att träffa alla igen men samtidigt är det lite nervöst.

Var rädda om er och glöm inte mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar