lördag 7 maj 2011

Idag har jag vaknat upp till en alldeles underbar dag här i Mellanöstern. Egentligen vet jag inte vad det är som är så speciellt med just denna dag men jag antar att man blir glad av att vakna till strålande sol och fågelkvitter.

Idag har jag tänkt äta frukost på balkongen vilket jag inte gjort på ett tag då det varit för varmt. Idag har det ännu inte hunnit bli så varmt utan temperaturen ute är just nu helt  perfekt, det blåser dessutom en lätt bris vilket gör det hela ännu bättre. Saken är den att jag nog måste skynda mig med frukosten innan temperaturen stiger för sedan går det inte att vistas på balkongen mer än några minuter innan det blir olidligt.

Idag är maken på stand-by men jag hoppas verkligen att han inte får någon flygning då jag knappt sett honom de senaste dagarna då han har jobbat väldigt mycket. Förhoppningsvis kommer han vara hemma så att vi bara kan ha en mysig dag  tillsammans och kanske gå ner till poolen eller åka till något mysigt ställe och fika.

Jag hoppas att ni hemma i Sverige får men skön helg med strålande väder så att ni kan vara ute extra mycket! :)

Prinsessan Haya´s ö mellan fastlandet och Palm Jumeirah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar