fredag 6 maj 2011

Personligt brev

Ni anar nog inte hur varmt jag har haft det vid poolen idag. Trots Frescaton och många bad har det nästan varit för varmt. Det är dessutom en aningens för mycket folk nere vid poolen och stranden på helgerna. Alla solstolar brukar vara upptagna redan vid 8-tiden av morgonpigga föräldrar med sina barn så jag hade tur som fick en solstol trots att jag kom ner betydligt senare.

Nu sitter jag iaf hemma med en latte och försöker skriva ett personligt brev som ska skickas till en eventuell framtida chef. Jag hoppas nämligen att jag har ett jobb här när jag kommer tillbaka i höst. Vi får väl se om de behöver någon extra personal trots att de inte söker någon men bara man hoppas så kanske det går! ;)

Så fort jag har skrivit klart mitt brev ska jag ta mig ner till gymmet och försöka bränna bort de kalorier som var i Frescaton som jag drack tidigare idag ;) Hoppas att ni har haft en fin dag så här långt!

2 kommentarer:

  1. sv: du har rätt:)
    jag skall försöka tänka så, en vecka är iinte så långt trots allt :)

    SvaraRadera
  2. sv: ooj, var ni borta från varann så länge? hur kändes det då? jag har i och för sej haft mest distansförhållande, men min nuvarandra har jag varit med sen dag ett, ett par dagars frånvaro när man åker iväg kanske men inte annars:) men kul att du är med din man nu..måste ha känts jobbigt ju!?

    SvaraRadera