fredag 13 maj 2011

Uppdatering...

Det var ju på tiden att Blogspot fungerar igen. Det har nämligen inte gått att komma in på bloggen på hela dagen och några inlägg är tydligen bortplockade tills vidare pga tekniska problem. Jag hoppas att Blogspot har löst sina problem så att bloggen kommer fungera som vanligt framöver.

Jag får väl ge er en liten uppdatering om vad som hänt sedan igår.

Igår började vi kvällen med drinkar hemma hos några vänner och fortsatte sedan på födelsedagsfest/förlovningsfest i en villa en bit ifrån där vi bor. På festen träffade vi många nya och trevliga människor, spelade Beer Pong vilket jag var ganska duktig på och hade allmänt roligt. När vi kom hem fram på småtimmarna var vi båda en aning runda under fötterna men värst var det nog för min älskling som somnade sittande i soffan!!! När jag vaknade 06 i morse utan maken bredvid mig gick jag upp och hittade honom fortfarande sittande i soffan, sovandes! När jag väckte honom och han insåg att det var ljust ute och han fortfarande satt kvar i soffan sa han " Schysst att du lämnade mig här!!!" Tja, jag fattar inte hur den mannen klarar sig utan mig!

The DJ´s in tha house!!!

Idag har vi mått som vi förtjänat så vi har bara varit hemma hela dagen men eftersom vi hade middag inplanerat tillsammans med några andra vänner fick vi snällt ta oss samman och lämna lägenheten framåt kvällen. Så ikväll har vi varit på Jamie´s Italian och ätit en tre rätters middag tillsammans med mycket trevligt sällskap! Nu sitter jag och min älskling här i soffan, trötta, mätta men nöjda med den gångna  helgen!

Dessa underbara kristallkronor hade inte suttit fel hemma hos oss men just nu hänger de på Jamie´s Italian.

Mmmm, Brownie!!!

Eftersom vi börjar bli till åren och haft en ganska tuff helg får det nog bli en slapp dag vid poolen i morgon. På återseende!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar