söndag 15 maj 2011

Vann rätt låt?

Har varit dålig på att blogga men det beror på att jag har haft fullt upp både igår och idag. Igår låg vi nere vid poolen tillsammans med några vänner hela eftermiddagen. Idag har jag varit hos frisören vilket tagit praktiskt taget hela eftermiddagen. Det tar nämligen nästan en timme att köra dit då salongen liggger i andra delen av Dubai.

Nu är jag iaf hemma igen och ska spendera kvällen tillsammans med maken som också precis kommit hem från jobbet. Han sitter just nu och letar febrilt bland kanalerna för att se om de ska visa hockeyfinalen mellan Sverige och Finland på någon av våra kanaler.

Tyvärr orkade jag inte sitta uppe och se hela Eurovision igår som jag hade tänkt mig eftersom det började så sent men jag såg några av bidragen inklusive Sveriges bidrag med Saade. Jag tycker det var bra att Saade inte vann för låten är inte ett dugg bra då den har en dålig refräng som bara innehåller en kort mening. Jag hörde aldrig det vinnande bidraget igår men har lyssnat på det idag och jag tycker faktiskt att låten är riktigt bra. Om det var rätt låt som vann kan jag dock inte säga något om eftersom jag bara hört några få bidrag. Jag hoppas att jag är i Sverige nästa år så att jag får se hela Eurovision och ladda upp med lite svenska godsaker till det så att de blir en riktig Eurovision kväll!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar