måndag 2 maj 2011

Lingonsylt är som sprit...

Idag har jag haft en riktigt mysig dag även om den någonstans i mitten var lite tråkig då jag var tvungen att hänga på Dubai International Financial Market en stund. Därefter hade jag dock trevligt då jag besökte en restaurang som i samma stund jag steg innanför dörren förvandlades till nummer ett på min lista över favorit restauranger i Dubai. Där blev vi sedan sittande i flera timmar då några vänner som vi inte träffat på länge anslöt sig. Efter det mysiga restaurangbesöket som jag kommer berätta mer om i nästa inlägg blev det ett kort besök på Ikea. Där lyckades vi få tag på en burk eftertraktad Lingonsylt som numera säljs när ingen ser på under disken då någon fått för sig att det är ungefär som sprit!!!

Mina favorit torn här i Dubai...

...ser ut såhär om man tittar närmre!

Man kan inte tro att det är såhär grönt i Dubai!!!

Här gör man saker lite annorlunda...

...som denna roliga byggnad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar