lördag 28 maj 2011

Ny bil?

Tyvärr hittade vi inga detaljer till balkongen igår när vi var ute så jag får leta vidare. Jag vet på ett ungefär vad jag är ute efter så det är nog bara en tidsfråga innan balkongen är klart.

Idag har vi haft besök av långväga gäster men tyvärr glömde jag att ta bilder på när de var här. Typiskt när finporslinet åkte fram!!! :(

I morgon ska jag och älsklingen gå och titta på en ny bil. Jag hoppas så klart att det blir ett köp men vi får först och främst se om den är kvar! Både G och jag tycker att vi ska förnya oss lite och har hittat en bil som vi är mycket intresserade av. Hur det blir får ni så klart veta i morgon.

Nu ska vi titta lite på tv, det är ju så många bra tv program här hemma till skillnad från Dubai. Vi hörs igen i morgon, ha en mysig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar