måndag 16 maj 2011

Ny dag, nya tag!

Igår var det riktig sandstorm här i Dubai men i morse när jag vaknade var stormen borta och sikten återigen klar. Det är 40,5 grader ute så man kan definitivt säga att sommaren är på gång. Antagligen kommer jag ha åkt härifrån  när termometern  visar 50 grader vilket jag är glad för då det känns som att det räcker gott och väl med 40 grader. Igår fick jag gå en bit när jag skulle till frisören då jag fick parkera bilen ganska långt ifrån salongen och jag kan säga att det kändes som att gå en mil pga värmen!

På dagens schema står det träning på gymmet, fika med väninna och tvätta några maskiner tvätt. Jag skulle även behöva städa av balkongen men jag tror att jag väntar med det till torsdag eftersom vi har bjudit hit lite vänner på middag då.

Ha en underbar dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar