onsdag 11 maj 2011

Lite nytt i garderoben...

Igår var jag runt i Dubai och gjorde en del ärenden som måste vara gjorda innan jag åker till Sverige om två veckor. Jag hann dessutom med ett kort besök på Ibn Battuta Mall där jag väldigt sällan är men där fyndade jag ett par snygga shorts.

Idag ska jag träffa en vän nere vid poolen. Jag har inte träffat henne på några veckor så det ska bli roligt. Idag måste jag även skicka ut en inbjudan till min Afternoon Tea eftermiddag som skulle varit förra veckan men som av olika skäl blev uppskjutet. Istället har jag tänkt ha det nästa vecka.



Mina nya Ballerina är riktigt snygga och sköna...

...de kommer från Stradivarius.

Dessa sladdriga linneshorts kommer från Forever 21. Tror det kommer bli en riktig shorts sommar för min del!



Om en stund presenteras vinnaren i bloggsvarstävlingen så om du var med och tävlade håll ögonen öppna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar