onsdag 4 maj 2011

Tid för njutning...

Eftersom många nära och kära har fyllt år under våren och några av dem fyller år under sommaren har jag idag varit runt i Dubai och letat presenter till dem. Jag tycker det är roligare att köpa presenter här i Dubai som kanske inte går att få tag på i Sverige istället för att köpa något som alla andra hemma har. Det är så klart inte så lätt att hitta lämpliga presenter som helst inte ska vara stora eller tunga då jag kommer ha ganska mycket bagage med mig till Sverige i form av kläder och skor.

När jag kom hem från min presentletarjakt gick jag ner till poolen för att simma lite. Jag hade tur för där var inte någon annan som badade så jag fick ha poolen helt för mig själv vilket är väldigt ovanligt. Efter att jag hade simmat låg jag kvar i solstolen en stund och bara njöt av att vara ledig. Jag får ju passa på att njuta de sista veckorna innan det är dags att dra på mig uniformen igen.

2 kommentarer:

  1. Njut av värmen, här är det bara 8 grader på kvällen och 3 grader på morgonen. Men det blir väl bättre. Kram MOP

    SvaraRadera
  2. Oj, jag trodde att det var varmare än så i Sverige! Jag hoppas verkligen att det blir mycket varmare tills jag kommer hem om några veckor!!! Kram

    SvaraRadera