torsdag 19 maj 2011

Lunchdate...

Dagarna går så fort just nu att det är svårt att hinna med allt jag borde hinna med. Det är ju mindre än en vecka tills det är dags att bege sig mot nordligare breddgrader och eftersom jag kommer vara borta ett par månader är det många vänner som vill hinna träffas innan det är dags att åka. Igår var jag därför på lunchdate med min fina vän JA. Vi sågs ju senast förra helgen och kommer nog hinna träffa varandra en gång till innan det är  dags att åka men ändå känns det som att vi träffas alldeles för lite.

Idag är det städning av lägenheten som gäller eftersom vi ska ha gäster ikväll. Eftersom G arbetar till 17 och inte kommer vara hemma förrän vid 18 har jag mycket att göra så det är bäst att jag fortsätter nu. Vi hörs lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar