lördag 5 mars 2011

Gästbloggaren strikes again!

Dubai bjuder på den ena överraskningen efter den andra. Idag var det lite sämre väder så vad passade inte bättre än att utforska shoppingutbuden...och vilket utbud! Vi var på det "lilla" mallet, Mall of Emirates, med närmre 520 butiker och Ski Dubai. Intrycken var många så jag gick mest och sög in atmosfären och de flashiga skyltfönsterna. M drog med mig till några utvalda butiker som föll mig i smaken så senare i veckan blir det säkert ett och annat shoppingfynd. För den ultimata upplevelsen var vi givetvis tvugna att ta ett par åk i världens största inomhusbacke, Ski Dubai. I en gigantisk frys på -3 grader frächade jag upp mina skidåkkningsskills och avslutade med en kopp varm choklad i fjällstugan. Häftigt må jag säga!

Jag hittade en kompis!

Ready to ski...

No comments...

Sittlift inomhus!!!

Snowboard proffset i backen!

Hur var det nu man gjorde?
 En fjällstuga...i en kyl!!!

Hot chocolat...yummy!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar