onsdag 16 mars 2011

Långlunch och nya projekt...

Ni undrar förstås var jag har hållt hus och sanningen är den att jag har haft fullt upp och inte hunnit med att blogga så mycket som jag brukar. I söndags var jag ju på lunch hemma hos KW men "lunchen" som började kl 13 var inte slut förrän 19.30!!! Som ni kanske förstår hade vi en mycket trevlig eftermiddag men dagen blev lite stressig då jag hade ett möte inbokat på kvällen. Jag hann dock med mötet då jag fick arrangera så att mötet blev av hemma hos G och mig 20.15, en kvart efter att jag kommit hem. 

Igår jobbade jag lite med mitt nya projekt och under kvällen beslutade G och jag oss äntligen för vart vi ska åka på semester nästa vecka. Eftersom det blir till ett helt annat ställe än vi tänkt oss från början hade vi en del research att göra under kvällen. Från början skulle vi ju åka till Jordanien vilket var bestämt sedan långt tillbaka men då vårt resesällskap fått förhinder och det är mycket oroligheter runt om i Mellan östern ändrade vi våra planer. Vi bestämde oss därför för att vi skulle åka till China istället men sedan blev det ju jordbävning och kärnkraftsrisk i Japan så då strök vi den resan. Nu har vi istället beslutat sig för att vi ska möta våren i Europa vilket faktiskt ska bli riktigt mysigt.

Idag har jag varit på en lägenhetsvisning och sedan uteslutande arbetat med mitt projekt hela dagen. Just nu känner jag mig helt slut så jag gör inte så mycket mer än sitter och väntar på att maken ska komma hem. Han har varit på jobbet sedan tidigt i morse så det ska bli trevligt att han kommer hem snart. Nu ska jag försöka koncentrera mig på nyheterna, vi hörs snart igen!!!

1 kommentar:

  1. Å vad nyfiken man blir... hoppas på att få höra mer om ditt nya projekt =) Var i Europa bär det hän?

    SvaraRadera