torsdag 17 mars 2011

Så var det plötsligt torsdag igen!!!

Har spenderat hela förmiddagen med att planera vår kommande Europa resa. Tänk att Europa plötsligt kan kännas som hemma även om man inte ens ska till Sverige men det blir väl så om man bor i en annan kontinent. Att hitta lämpliga hotell på flera olika orter är dock inte det lättaste eftersom det finns så många att välja mellan. Förhoppningsvis har vi nu lyckats hitta några lämpliga kandidater men vi ska vänta lite med att boka då vi ska få tips på fler hotell av våra vänner. Jag har förresten kommit på att jag tyvärr inte har så mycket lämpliga kläder att ha på mig då jag varken har några vårskor eller någon jacka. Antar att det löser sig bara vädret är bra!

Jag kan förresten berätta för er att jag nog lyckats hitta ett arbete till hösten om vi nu kommer stanna här i Dubai. Jag kommer bara arbeta några timmar i veckan så det blir mest för att det är roligt. För övrigt kommer nog hösten här i Dubai bli annorlunda då nästan alla våra kompisar här väntar barn. Igår gick nämligen ytterligare ett par ut med nyheten att de ska bli föräldrar i slutet av september.

Nu ska jag hoppa in i duschen då dagens aktiviteter kallar på mig!

Me and my evil sisters...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar