söndag 20 mars 2011

Mångalen...

Vad svårt det är att sitta och svara på en massa mail när man känner att man har total skrivkramp. Det är hopplöst när man känner att man har total blackout och inte kommer på de rätta orden eller hur man ska formulera sig. Ska man dessutom skriva en del mail på engelska är det ännu värre. Nu har jag iaf lyckats få iväg det sista mailet som jag skulle svara på och jag har även hunnit med att ringa alla samtal som skulle ringas under dagen. Känns skönt nu när det är gjort. Det värsta är att min väninna vill att jag ska skriva en insändare till en tidning om ett dåligt bemötande jag fått på ett hotell här i stan. Vet inte om jag orkar göra det just nu då jag har så otroligt svårt för att skriva andra saker. Tror jag får vänta med insändaren tills min inspiration återvänder...

Makens läkarundersökning gick för övrigt alldeles utmärkt så nu får han arbeta vidare ytterligare ett år. Tur är väl det då vår försörjning nu är säkrad ett tag till!!!

Nu ska jag snart hoppa i säng och jag hoppas innerligt att jag får lite mer sömn än jag fick natten till idag. Kanske kan månen haft ett finger med i spelat då den tydligen var väldigt nära jorden i natt. Somliga människor blir ju mångalna vid fullmåne och andra kanske får problem med att sova, vad vet jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar