lördag 19 mars 2011

Hipp hipp hurra!!!

Ledsen att jag uppdaterat så dåligt de senaste dagarna! Jag håller på att planera vår resa eftersom vi ska åka i slutet av nästa vecka och så tar mitt lilla projekt tar ganska mycket tid.

Igår var tanken att G och jag skulle gå ut och äta middag med några vänner men då maken var väldigt trött när han kom hem från jobbet stannade vi istället hemma och hade en mysig hemmakväll. Då G har arbetat väldigt mycket de senaste dagarna var det faktikst mysigt att bara vara hemma vi två och titta på tv istället för att gå ut.

Älsklingen jobbar idag igen men för en gångs skull kommer han hem redan vid 14-tiden så vi får se om vi hittar på något då. För övrigt så fyller min bror år idag så ett stort grattis till honom!



Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt men jag lovar att jag kommer uppdatera bloggen mer under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar