söndag 20 mars 2011

Morgontrött

God morgon kära läsare.

I natt har jag sovit riktigt dåligt, dvs jag har knappt sovit något alls. Jag vet inte om det beror på att jag drack kaffe alldeles för sent igår kväll eller om det är den där oron över saker som kommit nu igen. Jag fick ett mail från Sverige för några dagar sedan och det brukar ju som bekant föra med sig en del oro. Trots att jag sovit dåligt steg jag upp samtidigt som maken för att äta frukost med honom innan han begav sig till sin årliga läkarundersökning.

Idag är min plan att ta tag i en del mail och ringa några samtal som jag ligger efter med. Sedan måste jag gå igenom min garderob inför resan senare i veckan (det är redan ny vecka här i UAE).  Måste se vad jag har för kläder att ta med mig då temperaturen i den del av Europa som vi ska åka till verkar pendla mellan 6-18 grader!!! Jag förstår om ni är nyfikna på vart vi ska resa men det tänker jag inte berätta nu utan ni som följer bloggen får helt enkelt vänta och se! ;)

I morgon är jag bjuden på en privat våffellunch! Med privat menas att det vanliga lunchgänget ska ha våffellunch till helgen men då min väninna är så söt och vet att jag älskar våfflor bjöd hon hem mig i morgon på en egen liten lunch. Hur gulligt är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar