onsdag 2 mars 2011

Något för svärfar!!!

Jag såg precis på tv4 play ett avsnitt om den här bloggaren och tänkte  att detta skulle vara något för min svärfar. Han borde ha en blogg och lägga upp en dagens outfit då han har väldigt snygg klädsmak och skulle nog kunna inspirera flera herrar i sin ålder med sina snygga kläder. Han skulle även kunna lägga upp lite recept då och då eftersom han lagar väldigt goda middagar och en och annan rolig historia hade även platsat på hans blogg! Så kära svärfar om du läser detta och är intresserad av att starta en blogg hoppas jag du vet vem du ska vända dig till för tips och idéer!

1 kommentar:

  1. Kära svärdotter,
    Tack för ditt goda omdöme om min person. Visst skulle jag kunna blogga, men jag tycker jag är något för ung ännu.Bloggaren var ju 82. Återkommer!

    SvaraRadera