måndag 25 april 2011

British Royal Wedding

Är det kanske fler än jag som kommer sitta bänkade framför tv:n hela fredagen och följa bröllopet mellan Kate Middleton och Prins William? Jag kommer iaf sitta som klistrad från klockan 11 då Dubai One börjar visa  förbredelserna inför vigseln. Det mest spännande är så klart vad alla gäster kommer att ha på sig och så klart hur bruden själv kommer vara klädd! Förhoppningsvis kommer hon välja en något enklare klänning än vad Prinsessan Diana hade på sig när hon gifte sig med muppen Charles!

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, "muppen Charles", gud vad jag skrattade när jag läste det! So true! ;-)

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Detta hade jag helt missat. Är det NU på fredag, den 29e?
    Vad bra att man får viktig info via bloggandet. ha ha
    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. Hej Yohanna!
    Ja, det är nu på fredag. Vigseln börjar redan klockan 11 har jag hört!!!

    SvaraRadera