onsdag 27 april 2011

Vart tar tiden vägen?

Tänk att det redan är onsdag, tiden går så fort nu för tiden att man knappt hinner med. Jag fattar inte att det är mindre än en månad tills det är dags för mig att bege mig till Sverige för att jobba. Det kommer bli konstigt och jobbigt att inte träffa G varje dag. Jag får istället försöka se fram emot och koncentrera mig på de roliga saker som vi kommer göra tillsammans i sommar de dagar som han är i Sverige.

Nu ska jag dock inte tänka på det då det som sagt är några veckor kvar här i Dubai. Eftersom min älskling är ledig idag ska vi spendera dagen tillsammans. Vad vi ska hitta på har vi ännu inte bestämt då jag knappt pratat med honom då han kom hem tidigt i morse efter att ha jobbat natt. Så klart håller jag er uppdaterade om vad som händer så stay tuned...

6 kommentarer:

  1. Vill du vinna en inbjudan till bloggsvar?? Isåf är det läge att kika in på min blogg och delta i min tävling :D

    SvaraRadera
  2. SV: Vad roligt! Följ bara instuktionerna i mitt inlägg så är du med :)

    Meddelar sen när en vinnare har dragits :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Har inte satt nån tid, beror på hur fort folk anmäler sig, vill ju att det ska va ett par stycken iaf så att det blir en tävling liksom :)

    SvaraRadera
  4. Hey, jag har ännu en dagens fråga till er:=) dagens fråga lyder: Vilket tv-program skulle du helst vara med i? det finns olika alternativ att välja bland.. Kom och dela med dej, du kan även kopiera idén och använda dig utav.. Om du svarar dvs ;) Detta är en kul tidsfördriv eller inspiration till din blogg:=)

    SvaraRadera
  5. Jag skulle nog vilja vara med i "The Real Housewives of Orange County" då det verkar mysigt att bo där (bättre klimat än Dubai) och så verkar de ha ganska roliga intriger! ;)

    SvaraRadera