onsdag 13 april 2011

Längtar till Sverige

Äntligen har vi bestämt vilken dag vi ska åka till Sverige. Jag verkligen längtar tills det är dags att flyga hem då jag längtar efter att börja jobba, träffa alla mina kollegor, vänner, hundarna, familjen och att få göra saker man inte kan göra här. Åh, vad jag längtar!

Förutom att längta alldeles galet mycket efter att åka till Sverige är vi idag bjudna på middag hemma hos goda vänner. Jag har precis fått inside information att vi ska bli bjudna på fisk vilket låter riktigt gott! För övrigt måste jag åka och handla mat då kylen just nu mest innehåller choklad och ska man äta det till frukost, lunch och middag mår man nog inte så bra i längden även om jag älskar choklad!

5 kommentarer:

  1. Åh! När kommer ni! Vi saknar er! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vi åker hem den 25:e så då måste vi ses! Vi saknar er med :) Kram

    SvaraRadera
  3. 25 April? Niiiiice!Hur länge stannar ni? Kram kram

    SvaraRadera
  4. Oj, nu blev det visst lite fel. Jag tänkte på Maj men glömde att skriva det. Vi kommer alltså hem den 25:e Maj!!! Kram

    SvaraRadera