torsdag 21 april 2011

Lång dag...

Det har varit en lång dag idag men nu sitter jag äntligen i soffan och tar igen mig och mina ömma fötter. Min väninna hittade en hel del fina mammakläder på H&M så om ni letar efter kläder som ska passa en växande mage kan jag rekommendera H&M´s mammaavdelning. Hon köpte även några fina babykläder och så gick vi på barnvagnsspaning utan resultat. Trots att vi mest tittade på mamma och barn kläder kom jag inte hem tomhänt utan jag hittade ett par snygga sandaler som jag slog till på. Hur de ser ut ska ni få se i morgon!

Jag var hemma igen vid fem tiden men hade tyvärr inte tid att blogga då jag var tvungen att ordna med lite saker innan min kära make kom hem. Sedan dess har han och jag hunnit med en sväng till affären och handlat mat och en liten påskpresent till morgondagens värdpar.

Nu ska jag titta på tv en stund innan det är dags att hoppa i säng.  Vi hörs igen i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar