måndag 25 april 2011

Butiksrunda på MoE

Idag har jag varit på Mall of Emirates en kort sväng och shoppat ett par shorts och hunnit med en fikat på Moore Café. Det har verkligen kommit ut massor av fint i butikerna den senaste veckan men tyvärr hann jag bara med en kort sväng idag.  Jag måste verkligen ta en längre shoppingtur senare i veckan! Här kommer lite bilder från dagens korta trip.

Aizone är en bra affär med snygga kläder och rolig layout med gummigolv och rullband!

Lite fika efter shoppingen...

...gör att man orkar shoppa lite till!!!

Som ni ser är det varmt ute idag!!!

På väg hem...

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du hittade till min blogg. Du är varmt välkommen. Vilket spännande liv du verkar leva. Dubai är härligt! Jag var där senast i februari - vi har verkligen fastnat för den stan. Visste inte att SAS ska sluta med den linjen. Synd! Vi har flugit med dem varje gång vi varit där och det har funkat jättebra.

    Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!
    //Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Visst är Dubai en fantastisk stad med allt man kan tänkas behöva! Istället för SAS kan ni flyga med Dubai´s flygbolag Emirates som börjar flyga mellan Dubai- Köpenhamn från 1 augusti! :)

    SvaraRadera