onsdag 27 april 2011

Café Madeleine

Idag har jag haft en otroligt mysig dag tillsammans med maken. Först gjorde vi lite ärenden runt om i Dubai och sedan åkte vi till Dubai Mall för en fika på mysiga Madeleine. Där blev det varsin latte och deras hemmagjorda Madeleinekakor i apelsin, pistage och choklad. Därefter blev det en hel del shopping då G köpte ett par skor och jag shoppade loss på två par flip-flop, ett par wedges, en klänning, en blus och ett linne!!! Jag hittade dessutom en väska som jag dock inte köpte men som nog får följa med mig hem nästa gång jag åker till Dubai Mall!

Utsikten från Café Madeleine...

...är fantastisk!

Inne på Café Madeleine känns det som att man är i Paris!

Här njuter jag av en Caffe Latte...

...och en liten Madeleinekaka...


...och sedan några större...

...som var riktigt goda!!!

1 kommentar:

  1. sv. tack för ditt svar:) du har så rätt där, man skulle verkligen behöva medverka i Lyxfällan, jag hade åkt dit på direkten haha,

    SvaraRadera