tisdag 19 april 2011

Lång sovmorgon...

Idag har vi unnat oss en lång sovmorgon då vi satt uppe ganska länge igår och tittade på film. Vädret har börjat bli något bättre även om det fortfarande är disigt. Jag har iaf inte så mycket andningsbesvär längre vilket är skönt. Eftersom jag har lättare att andas har jag tänkt ta mig till gymmet idag. Jag har ju inte varit där på hur länge som helst känns det som.

För övrigt är dagens plan att ta mig ut en sväng, kanske åker jag till Dubai Mall och kanske blir det bio ikväll. Senare i veckan ska jag vara smakråd åt en väninna som ska köpa mammakläder. Just mammakläder hör kanske inte till min starka sida men jag ska hjälpa henne så gott jag kan. På fredag ska vi ju fira påsk tillsammans med vänner så på torsdag måste jag börja med förberedelserna inför det. Med andra ord så händer det lite här i Dubai denna vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar