torsdag 14 april 2011

Burberry

Har fortfarand inte hittat de perfekta kilklackarna trots att jag hittat flera snygga modeller. Det tråkiga är att varje gång jag sprungit på ett par snygga wedges har de aldrig funnits i min storlek. Jag hade ju hittat två snygga par från Jimmy Choo men efter att jag sprungit runt halva Dubai för att leta efter dem i alla deras butiker har jag insett att de inte verkar ta in min storlek här i Dubai! Ganska snopet att vi med små fötter får vara utan dessa snygga skor då de av någon anledning inte vill ta in storleken här i UAE.

Nu har jag iaf hittat en annan kilklack från Burberry som är riktigt snygg så nu måste jag ut och leta efter den. Jag håller tummarna för att den finns i rätt storlek även om chansen verkar liten!


Bilder lånade från Burberry.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar