torsdag 21 april 2011

Sunny day...

God morgon kära läsare.

Hoppas att ni också har lika strålande väder som det är här. Solen lyser från en klarblå himmel och enligt nyheterna ska det bli 35 grader varmt idag, det är kanske lite väl varmt enligt min smak men jag klagar absolut inte!!!

Idag ska jag åka till ett Mall i närheten och vara smakråd åt min väninnan som ska köpa mammakläder. Antagligen blir det även ett och annat besök i barnbutikerna och då får jag säkert även fungera som smakråd när det gäller kläder till den lilla i magen. Jag har sett att det finns så mycket söta kläder till de små just nu och här i Dubai kryllar det av babybutiker med annorlunda sortiment mot vad som finns i Sverige.

Nu ska jag hoppa in i duschen men vi hörs lite senare idag när jag kommit hem från Mallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar