onsdag 20 april 2011

Inte riktigt som jag tänkt mig...

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men blev hur bra som helst ändå. När jag stod och gjorde mig redo för att åka till Dubai Mall ringde några vänner och undrade om inte G och jag ville möta dem och äta middag på mysiga restaurang Maria Bonita. Så klart ville vi det så mina tidigare planer på att åka till Dubai Mall blev aldrig av utan istället blev det mexikansk middag tillsammans med goda vänner. Jag är glad att vi valde att sitta ute eftersom det antagligen var en utav de sista kvällar på ett bra tag som det gick att vara ute mer än fem minuter då det riktigt fuktiga vädret nu verkar ha nått Dubai.

Efter middagen åkte vi till Mall of Emirates och såg Limitless på bio. Filmen var bra men slutet ganska kass tycker jag! Tyvärr fanns det inte tid för shopping men ett mycket kort besök på H&M hann jag med där jag hittade en snygg klänning som fick följa med mig hem. När vi skulle köra hem märktes det tydligt att vädret ändrats då bilen var täckt av fukt! Det är inte bara på bilen som vi märker av hur fuktigt det blivit utan även här hemma. Vi kan nämligen inte se ut genom våra fönster då de är täckta av ett lager fukt som gör rutan alldeles suddig.

Innan filmen hann jag med ett kort besök på H&M där jag hittade en snygg klänning!


Hann tyvärr inte in på Louis Vuitton men jag hann ta en snabb titt i deras fina skyltfönster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar