onsdag 20 april 2011

Hemnet.se

Det blev inte så mycket hushållsarbete idag heller då det istället blev en sväng på gymmet och sedan Dubai Mall. G blev plötsligt sugen på att äta ute idag igen så vi åt middag på en mysig restaurang mitt emot akvariet på Dubai Mall. Efter maten gick vi en sväng och tittade i några butiker men konstigt nog var allt jag tittade på slut i min storlek vilket kändes lite snopet. Inte heller de plagg som G tittade på fanns kvar i hans storlek så vi fick båda åka hem utan att ha köpt något.


Dagens middag...


Just nu sitter jag och tittar på villor på Hemnet.se. Ni anar nog inte hur mycket jag faktiskt längtar till den dag då vi ska flytta härifrån. Jag längtar nämligen så otroligt mycket efter att köpa en villa, inreda den och pyssla runt i trädgården när jag är ledig från jobbet. Tills dess får jag väl nöja med mig de två lägenheter på olika kontinenter som jag har och njuta av klimatet på det ena stället och friheten på det andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar