onsdag 20 april 2011

Träningsvärk...

Vaknade denna morgon med både huvudvärk och träningsvärk. Träningsvärken har jag verkligen inget emot utan tvärtom det känns skönt att veta att kroppen fick sig en omgång igår när jag besökte gymmet!  Trots träningsvärken kommer jag besöka gymmet så fort jag skrivit klart detta inlägg.

För övrigt måste jag ta tag i lite hushållssysslor här hemma då tvätthögen snart kommer välla över kanten till tvättkorgen. Dammsuga behöver jag också då hallen blivit till en grushög efter att jag tog på mig ett par väldigt sandiga gymnastikskor igår!!! Jag måste även hinna med en sväng till affären och handla ingredienser till påskmiddagen på fredag så jag har lite att hitta på idag.

Nu ska jag ta mig ner till gymmet men vi hörs lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar