lördag 16 april 2011

Central Perk

Igår var maken och jag och åt lunch på Central Perk, ett ställe som ni som brukade se "Friends" säkert känner igen. Maten var  riktigt god och väldigt prisvärd så jag tror att det kommer bli ett stammisställe från och med nu. Efter lunchen begav vi oss till Marina Mall ett av få Mall i närheten som vi besöker väldigt sällan. Jag hittade tyvärr inget snyggt i klädväg men vi köpte lite nytt porslin


Central Perk in Dubai...

Hummersoppa och Ceasarsallad...

Kvällen spenderade jag framför datorn men hade tyvärr inte tid att blogga. Eftersom ni som läser bloggen inte är så bra på att ge tips var jag tvungen att spendera kvällen med att leta bra påskrecept istället för att berätta för er vad jag gjort under dagen. Förutom påskrecept letade jag även recept som passar till en Afternoon tea bjudning som jag ska ha för några andra hemmafruar efter påsk.

2 kommentarer: