måndag 20 december 2010

Back in Dubai...

Trots att jag saknar Maldiverna är det skönt att vara hemma igen. Det var nämligen ingen trevlig flygresa då det var dåligt väder i området så vi fick sitta fastspända de första två timmarna. Hungrig och törstig var jag´också men det var ju inget som serverades så länge det var turbulens så det var bara att vänta.




Nu måste jag plocka ur min resväska, sortera det som ska tvättas och börja planera för vad jag ska packa ner inför resan till Sverige. Får väl plocka undan alla sandaler, sommarkläder och bikinis och ersätta dem med koftor, jeans och stövlar.

Jag har förresten läst att Heathrow har stängt pga snöoväder, hur är vädret i södra Sverige just nu?

2 kommentarer:

  1. Att du vâgar!!!
    Nu kommer alla avundsjuka svenskar att komma hit och underhâlla dig med deras kommentarer!
    Jag älskar att var utlandssvensk med ett härligt liv!
    Kram och God Jul,
    J

    SvaraRadera
  2. Verkar som att ni haft en bra resa, nu vill denna avundsjuka svensken ha hem sin vän ett par veckor =) Snön håller sig kvar, och idag fick vi njuta av hela -9 grader. Så kofta, jeans och stövlar låter klokt. Glöm inte långkallingar och mössan!

    SvaraRadera