tisdag 21 december 2010

Dagens lista

Idag har jag en hel del som ska bockas av på min "to do"lista.

  • Fortsätta tvätta
  • Packa
  • Städa
  • Vattna blommor
  • Besöka en kompis
  • Handla en julklapp
  • Manikyr & Pedikyr på salongen
Får se om jag hinner med allt men förhoppningsvis hinner jag med hjälp av G.  Klockan 16 har jag tid på salongen för manikyr och pedikyr vilket egentligen är en ganska dum tid att passa men samtidigt hade det varit skönt att ha allt annat klart tills dess. Jag skulle dessutom vilja hinna med ett pass på gymmet men det får bli det sista på listan i så fall.

1 kommentar:

  1. Här är det snö,snö,snö. Ta alla varma kläder ni har med er. Ej lågskor. 8,5 grad minus ostlig vind, måttlig. Prognos för imorgon och till julafton. Snö, snö men något varmare.
    Take CARE. VÄLKOMNA! Sillen är inlagd och skinkan snart på väg in i ugnen.
    Kram MOP

    SvaraRadera