torsdag 9 december 2010

Friends...

Idag har jag spenderat nästan hela dagen tillsammans med min fina vän JEA. Vi har ätit både lunch och middag tillsammans och pratat om livet och framtiden. Vi har inte setts på några dagar pga sjukdom och andra förhinder så vi hade en del att prata om. JEA och jag har en del framtidsplaner tillsammans som vi har  gått igenom. När man bor så som vi gör utan sina gamla vänner som man känt i evigheter och utan sin familj blir man väldigt nära om man klickar så som vi gjort. Vi kan prata om det mesta och jag litar verkligen på henne. Det som är så bra är dessutom att våra respektive män även kan umgås så att vi har roligt tillsammans alla fyra. Vi planerade egentligen att åka till Jordanien tillsammans i maj i år men eftersom min vän blev svårt sjuk blev vi tvungna att ställa in resan. Nu planerar vi istället att åka tillsammans i april vilket vi verkligen ser fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar