torsdag 30 december 2010

Onsdagsfika

Tänk vad tiden går fort när man har roligt. Träffade ju min fina vän YB och hennes pojkvän idag på Espresso house i Västra hamnen. Berättade för dem om G´s och min semester till Maldiverna och så pratade vi lite om vad vi ska hitta på när YB kommer och hälsar på i Dubai i april.




Innan vi åkte hem stannade vi till på ett litet köpcenter i Malmö och köpte lite småsaker innan vi åkte hemåt. Stannade även och köpte lite mat på hemvägen och stötte på min kusin vilket var roligt. Tänk vad världen är liten ibland!!!

Nu har vi precis ätit en sen gourmémiddag, nämligen pytt i panna och snart ska jag påbörja lite förberedelser inför i morgon då vi ska fira G som fyller år på fredag. Innan jag börjar ta i tu med förberedelserna ska det bli lite avslappnande tv-tittande tillsammans med mannen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar