tisdag 28 december 2010

Chai latte och presenter...

Brrr,vad kallt det är ute. Trots tjocka stövlar, kofta och vinterjacka känner jag kylan ända in i benmärgen. Fattar inte att G´s kompis gick runt med sin jacka öppen, är man varmblodig då eller bara galen?

Idag har jag äntligen fått dricka min Chai latteEspresso House, brukar alltid dricka minst en sådan under mina perioder här hemma i Sverige.  Tyvärr går det inte att få tag på chai latte i Dubai, de vet inte ens vad det är utan tror att man menar chai te. :(  Därför smakar det alltid extra gott när man får en rykande varm chai  latte när man inte druckit det på länge.

Eftersom jag var inne i stan idag och träffade SS passade jag  på att handla födelsedagspresenter till G som fyller år på fredag. Det är verkligen inte lätt att köpa något till någon som har allt. Hur som helst så lyckades jag välja ut två presenter som jag hoppas att man älskling kommer tycka om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar