fredag 10 december 2010

Vad ska jag ha på mig?

Klockan är 09.45 här i Dubailand och jag känner mig så stressad. Om en liten stund måste jag göra en djupdykning i min garderob för att hitta en lämplig klädsel till ikväll då G och jag ska gå på julfest.
Hur som helst så hitta jag nog någon klänning att ta på mig i slutändan men det känns alltid som att man inte har något att ta på sig fast garderoben är full med kläder. Har ni samma problem?

Rätt ofta känner jag mig som tjejen i denna video men riktigt så allvarliga utbrott får jag som tur är inte!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tror de flesta tjejer känner igen sig. Intressant att jag för bara några minuter sedan kommenterade samma video på en killes blogg. Han kan aldrig ha haft en flickvän för han ansåg att den här tjejen var bortskämd och betedde sig allmänt illa. Som sagt så tror jag att många tjejer får liknande utbrott ibland. Fast vi andra kanske inte slår i möblerna :P

    SvaraRadera
  2. Skönt att någon annan känner igen sig. Som tur är så blir nog de flesta inte fullt så galna som tjejen i videon men killen som du nämner verkar ju inte ha så bra koll på tjejer!!!

    SvaraRadera