söndag 19 december 2010

Frequent flyer...

Jag har insett att jag faktiskt har det ganska bra då jag ena dagen befinner mig i Dubai och shoppar loss för att nästa dag befinna mig på fantastiska Maldiverna. Om några dagar ska jag dessutom flyga vidare mot kallare väder då jag och älsklingen ska fira jul i Sverige. Om snön är kvar när vi kommer hem är det hela perfekt då vi inom några dagar har upplevt både sol och bad och sedan vinter och snö!

Dagarna här på Maldiverna fortsätter i samma takt som tidigare då det inte finns mycket mer att göra än att njuta av livet. Ön är ju så sjukt liten att man går runt den på några minuter. Eftersom vi spenderar rätt mycket tid i baren är det trevligt att vi har träffat ett italienskt/brittiskt par att prata med. De har nyligen kommit från Sri Lanka för att fortsätta sin semester här på Maldiverna och eftersom G och jag var på Sri Lanka i februari i år har vi en del gemensamt att prata om.


Nu ska jag gå och bättra på min solbränna, vi hörs senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar