fredag 31 december 2010

2010

Tänk att det idag är 2010 års sista dag, jag kan knappt nästan inte förstå det. Detta året har verkligen gått upp och ner. Det var lite kämpigt i början, blev super i mitten och har varit upp och ner nu i slutet av året.
Jag har hunnit med två resor, en till Sri Lanka i februari och en till Maldiverna nu i december. Däremellan har jag åkt fram och tillbaka ett antal gånger mellan Sverige och  Dubai.
Under året har jag träffat många nya människor som lärt mig en hel del om livet, somliga av dessa människor har dessutom blivit mina vänner och kommer vara en del av mitt liv långt framöver.
Under året har jag under några få månader fått göra det jag tycker är roligt och utvecklande nämligen att jobba, något som jag verkligen saknar när jag är i Dubai.
Årets höjdpunkt var idag för sex månader sedan, nämligen den 31 Juli 2010, då jag och min älskling gifte oss. Dagen blev helt fantastisk, precis så som vi drömt om att dagen skulle bli, dvs ett riktigt minne för resten av livet.



Jag hoppas att 2011 kommer bli ett minst lika händelserikt år men jag hoppas verkligen att året blir mer positivt än negativt. Några nyårslöften har jag ännu inte bestämt  mig för men det finns väl några löften som jag borde ha. Dessa håller jag dock för mig själv tills jag bestämt mig för om de ska bli årets nyårslöften eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar