tisdag 28 december 2010

Svenska Hollywood Fruar

Har precis sett "Svenska Hollywood Fruar" och it´s absolutely fabulous. Det är ett av få tv program som jag tittar på och faktiskt tycker är bra. Det är så synd att vi inte har svenska tv3 i Dubai för där är mest skit program på tv så ett bra svenskt tv program att se på en gång i veckan hade varit toppen!!!


Dock måste jag påpeka att det inte är bra med för mycket brun-utan-sol. Jag föredrar så klart äkta solbränna men det är inte heller bra. Jag antar att bilden nedan visar att varken brun-utan-sol eller riktig solbränna  är bra utan att man ska vara nöjd med solpuder i lagom mängd,haha!!!

För övrigt så undrar G om det är fler som tycker Maria Montazami är lik den solbrända damen i "Den där Mary" filmen? Själv håller jag inte riktigt med! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar